2007. október 30., kedd

Csónakos naplója

Érdekes véletlen, hogy pont ma akadt a kezembe ez a régi napló. Ma olvastam az újságban, hogy háború lesz. Belelapoztam és el-elolvastam néhány részt. Amikor arról a részről olvastam, hogy a grundon háború volt, akkor eszembe jutott, hogy nekem is valószínűleg be kell vonulnom katonának. Elmentem a Pál utcába és láttam mit építettek a grundra. Megdöbbentő volt az a hatalmas épület. Még Nemecsekék házát is megnéztem. Valószínűleg már más lakik ott, de azért jó volt látni azt a kis ajtót és visszaemlékezni arra, milyen jó is volt Vele. Bokával pedig összefutottam az utcán, szerintem ez csoda, hogy ennyi régi "ismerőssel" találkoztam ma. Beszélgettünk a régi időkről, s megkérdeztem Bokát, hogy ő is bevonul-e majd. Azt válaszolta igen, de nagyon sajnálja, hogy erre a háborúra sor került. Nagyon remélem, hogy engem mégse fognak behívni, mert nem szeretnék meghalni, bár a hazáért ha kell elesnék a harcban. Most ezt a naplót jól elteszem, hogyha kitör a háború, akkor is megmaradjon, mert mindíg emlékezni szeretnék a grundon eltöltött szép napokra.

Nincsenek megjegyzések: