2007. október 24., szerda

Csónakos naplója


Ma a Bunsen lámpáról is tanultunk. A tanár úr egy kísérletet mutatott. Nagyon eluntam magam, és az óra vége előtt már csomagolni kezdtem. Aztán kicsöngettek és elrohantunk a Nemecsekkel, és elmesélte, hogy einstandot csináltak a Pásztorok. Arra jöttek a Bokáék is és nekik is elmesélte Nemecsek. A Bokát is nagyon megrendítette ez az eset. Tovább indultunk a grundra, a kedvenc helyünkre. Ma pont elnök választás volt és én Bokára szavaztam, mert ő okos és igazságos. Aztán haza indultunk a Nemecsekkel és a Bokával. A dohánygyár előtt mentünk el és volt egy kis ablak ahol dohány por volt és én beledugtam az ujjam. Nagyot szippantottam és nagyokat prüszkölve rohantam végig Nemecsekkel az utcán - mert, hogy ő is szippantott a porból. A Boka csak lassan jött utánunk és látszott rajta, hogy nagyon gondolkodik. Aztán hazamentem és megvacsoráztam, és feljöttem megírni ezt a naplót; most befejezem mert a nap végére értem.

Nincsenek megjegyzések: