2007. október 26., péntek

Csónakos naplója

Ma nem voltam a grundon. Erre járt a vándor cirkusz és én inkább odamentem a megtakarított forintjaimból. Sajnos a fiúk közül senki nem tudott velem jönni, de egyedül is nagyon jót múlattam. Sok érdekes produkciót láttam. Például voltak elefántok és zsonglőrök, bűvészek és más műsorszámok. Minden jó volt, a bűvészekről szeretnék először beszámolni. Az egyik trükkjük az volt, hogy kettévágtak egy dobozban lévő embert. Először megrémültem, mert nagyon ijesztő volt, de utána megnyugodtam mikor a végén az ember egészben tudott kiszállni a dobozból. Sok minden más is volt, de ez tetszett a legjobban ebből a számból. Ezután következtek az állatok, nagyon sokféle volt. Volt elefánt és tigris, majom és kutya, sőt még macska is. Utána jöttek az akrobaták. Nagyon ügyesen mozogtak a levegőben, még a fütty is belémszorult. Aztán a tűznyelők voltak soron. Hihetetlen volt ahogy eltűnt a szájukban a tűz, az én torkom biztos leégett volna. Tovább folytatódott a műsor. A hasbeszélők még érdekesebbek voltak. Úgy szólaltattak meg egy bábút, hogy nem mozgott a szájuk, ki se nyitották! Sajnos ez volt az utolsó előadás. Sok új dolgot láttam, amit soha nem fogok elfelejteni! Mára ennyit, mert ma nagyon elfáradtam és most már álmos vagyok.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Mama vagyok annyira jo hogy lassan a rabja leszek alig varom hogy olvashassam a folytatast