2007. október 27., szombat

Csónakos naplója

Tegnap Nemecsektől megtudtam, hogy háború lesz a grundért. Csak annyit tudunk, hogy hamarosan, de azt nem, hogy pontosan mikor. Ma ismertette Boka a haditervet,hogy időben feltudjunk készülni, hogy majd átgondolhassam, most leírom :

-Az A és B hadosztály eltereli a Pál utcai kapun át támadók figyelmét és elbújik.

-Az E4, E5, és az E6-os erőd bombázni kezd és egy jelre az A és B csapatok hátba támadják a vörösingeseket, aminek következtében "beszorulnak" és bezárhatjuk őket a kunyhóba.

-Ezután a C és a D hadosztály segítségére siet az A és B csoport ezért ott kétszeres erővel tudunk támadni.

-Az E4, E5, és az E6-os erődből a fiúk át mennek az E1, az E2 és az E3-as számú erődökbe és onnan kezdenek bombázni.

-Olyan erővel támadunk tehát, hogy ki tudjuk verni őket a kapun.

Így hát győzelmet aratunk!!!

Az én feladatom az egyik erőd "kormányzása"! Nagyon örülök, hogy ilyen kiemelkedő posztot kaptam!!! Alig tudok írni, annyira izgulok! Minden csakúgy kavarog a fejemben, ezért most befejezem. Alszom egy jót, nehogy fáradtan érjen a háború.

3 megjegyzés:

Péter írta...

Kedves Csónakos!

Most olvastam a holnapi "háború" tervét. Azt hiszem, mégiscsak elmegyek én is. Addig sok teát iszom mézzel. Csak meggyógyul a torkom. De ha mégse, akkor elszököm, csak anyám meg ne tudja! Elkel az én segítségem is. Ugye a blogot csak mi tudjuk megnézni? A vörösingeseket letiltattad? Vigyáznunk kell, nehogy kiszivárogjanak a tervek. Manapság annyi minden szivárog ...

Üdv:

az egyik "katonátok"

Orsi írta...

Drága Csónakos!

Elolvastuk az irásodat. Nagyon ügyes vagy! A Mamáék is írtak neked a második bejegyzéshez!

Sok sikert a további íráshoz!

Puszi: Orsi

Boka írta...

Kedves Csónakos!

Király vagy papuskám!
Te egy szuperjó arc vagy!
Én meg Bokaként vezetek blogot!
Amúgy papuskám, én is remélem, hogy a vörösingeseket letiltottad, mert én igen!
Csak így tovább papuskám!